Styrets forslag til dagsorden:
- Godkjennelse av innkalling
- Valg av møteleder og to personer til å signere protokollen sammen med møteleder
- Godkjennelse av dagsorden
- Styrets årsberetning for 2022
- Revidert årsregnskap for 2022
- Fastsettelse av eventuell godtgjørelse til foreningens tillitsvalgte
- Godkjennelse av revisors honorar
- Medlemskontingent for 2024
- Budsjett for 2023
- Saker som styret eller foreningens medlemmer forelegger
- Valg til styre og valgkomite
- Styre: 5 av 10 styremedlemmer er på valg for 2 år; samt styreleder og nestleder for 1 år
- Valgkomité: 1 av 5 medlemmer er på valg for 2 år; samt leder for 1 år
Sakspapirene finner dere HER. De deles også ut i møtet, eller kan hentes hos foreningen før generalforsamlingen. Sistnevnte gjelder også for regnskapene til de to stiftelsene Trondhjems Handelsstands Understøttelseskasse og Handelsstandens Eldreboliger Hasselbakken.
Det vil avslutningsvis i møtet bli gitt en orientering om aktuelle saker i regi av Næringsforeningen i Trondheimsregionen/Mid-Norway Chamber of Commerce and Industry ved adm. direktør Berit Rian.
Bedrifter med mellom 0 og 10 ansatte har på generalforsamlingen 1 stemme, bedrifter med mellom 11 og 50 ansatte har 2 stemmer, bedrifter med mellom 51 og 100 ansatte har 4 stemmer, bedrifter med mellom 101 og 250 ansatte har 7 stemmer, og bedrifter med mer enn 251 ansatte har 10 stemmer.
Med vennlig hilsen
Næringsforeningen i Trondheimsregionen
Trond F. Mellingsæter Berit Rian
Styreleder Adm. direktør