Spørsmål og svar

Vi har oppdatert vårt datasystem for å gi deg som medlem en bedre opplevelse. 

Hva betyr dette for deg? 

✅Enklere pålogging: Du må registrere deg på nytt for å få tilgang til arrangementer, faglige seminar og nettverksmøter. 


✅Skreddersydde tilbud: Tilpass profilen din, og få tilbud og informasjon som er relevant for deg og dine interesser


✅Effektiv tilgang til innhold: Du vil få lettere tilgang til vårt innhold, fra faglige ressurser til kommende arrangement.  


For å ta i bruk de nye funksjonene må alle medlemmer registrere seg på nytt. Dette sikrer at vi har korrekt informasjon og at du får mest mulig ut av medlemsskapet ditt. 

Slik registrerer du deg

1. Klikk på [Registrer deg]

2. Fyll ut informasjonen i skjemaet. og send inn skjemaet

3. Når dette er gjort vil du motta en e-post der du får tilgang til å sette passord og logge deg inn. (Sjekk også søppelpost hvis du ikke mottar e-posten direkte i innboks).

Har du spørsmål? Se spørsmål og svar under, eller ta kontakt med oss. 


Vanlige spørsmål og svar

REGISTRERING

Hvordan logger jeg meg inn på min side?

Gå til nit.no og velg logg inn i høyre hjørne. Husk at du først må være registrert som bruker på nit.no for å kunne logge inn. Velg boksen Registrer deg og fyll inn informasjon.

Hvorfor må jeg registrere meg på nytt hvis jeg allerede er medlem?
For å kunne bruke det nye systemet og få tilgang til arrangementer, må vi ha oppdatert informasjon om deg. Dette gir deg også en mer personlig opplevelse.

Hva skjer hvis jeg ikke registrerer meg?
Du vil dessverre ikke kunne melde deg på arrangementer eller motta informasjon som er tilpasset dine interesser.

Jeg fikk ikke e-post da jeg trykket på "glemt passord"?

Ta direkte kontakt med oss via hjelp@nit.no

Kan jeg endre informasjonen min senere?
Ja, du kan logge inn på profilen din når som helst og oppdatere informasjonen.

Er informasjonen min trygg i det nye systemet?
Absolutt. Vi følger strenge regler for personvern og datasikkerhet for å beskytte dine opplysninger.

Jeg får feilmelding når jeg skal registrere meg som bruker på nit.no. Hva skal jeg gjøre?   

Dersom du får feilmelding sender du oss en e-post til hjelp@nit.no.  

Jeg bruker en e-postadresse som ikke er tilknyttet firmaet der jeg jobber. Trenger jeg å gjøre noe spesielt i forbindelse med registrering?    

Ja, hvis du er registrert hos oss med en e-postadresse som ikke er tilknyttet firmaet du jobber i, for eksempel en gmail eller hotmail-adresse, OG du er ansatt i en medlemsbedrift må du ta kontakt med oss så vi kan knytte brukeren din til riktig bedrift. 

Vis mer

PÅMELDING MØTER

Hvordan melder jeg meg på et arrangement/møte? 
Når du klikker deg inn på arrangementet vil du se en boks der det står Påmelding. Klikk deg inn og registrer din påmelding. Når du har meldt deg på vil du få en bekreftelse på e-post, der du vil finne detaljene for arrangementet. 

Oversikt over alle arrangement finner du her.  

Jeg har registrert meg og selskapet mitt er medlem, men jeg kan bare velge ikke-medlemspris?

Sjekk på Min side om du er tilknyttet riktig bedrift. Du kan også ta kontakt med oss via hjelp@nit.no eller på telefon 73 88 31 10. 

Kan jeg melde meg på et arrangement selv om jeg ikke er medlem? 

Ja, det kan du. Men, du må likevel registrere deg som bruker på nit.no. 

Hvorfor må jeg registrere meg for å melde meg på et arrangement?  

For at vi skal ha oversikt over antall påmeldte på hvert arrangement må alle registrere seg inn som bruker på nit.no.  

Jeg må dessverre melde meg av et arrangement jeg er påmeldt. Hvordan gjør jeg det?  

Hvis ikke påmeldingsfristen er utløpt kan du gjøre dette på Min side. Har fristen gått ut må du kontakte oss direkte via hjelp@nit.no

Hva gjør jeg hvis jeg trenger hjelp?

Du kan kontakte oss på hjelp@nit.no eller ringe oss på 73 88 31 10 for assistanse.

Vis mer