– Vi setter stor pris på å ha fått på plass nye og lekre fasiliteter. Det gjør en enorm forskjell både for gjennomføringen av egne arrangementer og for medlemmer som ønsker å bruke lokalene våre, sier Torgeir Sølsnes, markedssjef i Næringsforeningen.
Mye av oppgraderingen er gjort mulig takket være kompetansen og bidragene fra flere av våre egne medlemsbedrifter, som har levert både løsninger og innsikt underveis i prosessen.
Lokalene har kapasitet på opptil 90 personer, og inkluderer:
Eget kjøkken og separat mingleområde
Gode lyd- og presentasjonsløsninger
Moderne, fleksibel innredning for ulike typer møter og samlinger
Har du behov for et møte- eller arrangementslokale med profesjonell standard og sentral beliggenhet? Ta kontakt – vi tilbyr utleie av lokalene til medlemmer og samarbeidspartnere.
Takk til våre medlemsbedrifter som har bidratt med kunnskap, løsninger og kvalitet i denne oppgraderingen!